Asafinannesi25 similac tan memnun musunuz, ya ben Hip compiatic kullaniyom, gazını çok rahat atıyor ama kakasını 2 3 günde bir yapıyor, değiştirmek istiyorum similac düşünüyorum bende, 4 aylık kızım acaba kilosu kakayla da alakalı olabilirmi, Bi ay önce tam olarak düzenli başladım mamaya, oncesinde yetmediği zaman veriyordum, biraz kilosu da az ilerleyince mama takviyeli gidiyorum