Acemianne129 ben de onu Doğumdan sonra başladım kullanmaya. Te 11.ayda ilk reglimi olmuştum. Sonra hep düZensiz oldu bi geldi bi gelmedi geldiğinde çok az geldi ya da hiç gelmedi falan. Ne zaman emzirme bitti hapı bıraktım o zaman hemen düzene girdi reglim. Şimdi günü gününe oluyorum reglimi. Doğurganlık açısından ne gibi sakıncası vardır o konuda bilgim yok.