Merhaba Güzel Anneler
Doğum yapalı 4 ay oldu ve doktorum bu ilacı verdi kullanırken adet olmayabilirmişim vs ama 3 kanser için koruyuculuğu var gibi şeyler söyledi tek kafama takılan ilerde tekrar anne olmak istediğimde adet olmamanın yan etkisini görürmüyüm kullanan annelerin deneyimine ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz ?