Ilknrysf bildiğim kadarı ile burda biri 2. Ayında down sonucu pozitif çıkmıştı. Keşke adını hatırlasam sorsan konuşsan onunla. Ama doktoruna söyleyebilirsin bu durumu. Bizim bir akrabanın kızı var mesela yüz şekli falan benziyor ama down sendromlu falan değil. Bence sen icni rahatlatmak için bir doktorunla konuş.