Ilknrysf genelde bir sıkıntı olmadıkça aramıyorlar sizi. Bende Temmuz ayında doğum yaptım, hep merak içindeydim. Hamileliğimde ben tarama yaptırmamıştım. Ultrasonda kalbinde hep parlaklık göründü, büyüdükçe zamanla silindi. Kontrole doktora gittiğimde sonucu sorduğumda bir sıkıntı olsa sizi ararlardı dedi. Bu kalça kontrolünüz falan da normalse sanmıyorum sıkıntı olacağını. Boyu, gelişimi normal mi