Bizim süt alerjimiz vardı. Deneme yapmaya başladıktan sonra özellikle yoğurttan sonra yaznakları kızardı ve hala hafif kızarık. O gğn uzun süreden sonra parka çıkarmıştım ondan da şüpheleniyorum ama karar veremiyorum. Kızarıp geçiyor ku yoksa hep mi kızarık???