Uykusuzzz bizimde öyleydi ilk alerjiden şüphelendim doktoruna attım fotoğrafını çekip, çünkü ek gıdaya yeni başlamıştık doktorumuz alerji değil demişti losyonla geçirmiştik arada hala kızarır öptüğümüz için tahriş oluyor olabilir diye düşündük en son