Tubina foruma baktığımda bu ilacı kullanan tek kişisiniz sanırım. Benim de şiddetli depresyonum var bebeğe etki etmeyen tek ilaç olduğu için doktor tofranil verdi. 4 gün oldu ve uykularım çok ağırlastı ve fazla fazla uyuyorum. Bu da bebeğime bakmamı zorlaştırıyor, maalesef tek başımayım. Uyku durumu sizde ne zaman düzeldi? Düzelecek mi daha doğrusu