Bu aralar zorlamaya başladı 2 senedir ilaç içmiyorum belki daha fazla ama. Beynim de yapı bozuluyor her şeyi biliyorum yarım saat içinde geçeceğini bile. Ama bir geldiğinde bayılacak gibi olup kalbim çarpıyor. Benim gibi olanlar varsa yazsın lütfen. Sanırım son çare olarak ilaca başlayacağım.