Emirin_Annesi10 Dedinaber bunlar iyi günleriniz lafı da heryere cuk oturuyor nedense😁 bende evli çocuksuz arkadaşlarıma diyorum iyi günleriniz die 2 çocugu olanlarda bana diyor bide 2.yi yapda gör diye 😁😁