Bebeğim 3,5 aylık. çok gaz problemi olan bir bebekti. daha yeni yeni yapabiliyor kendi gazını. gaz olayı başladığından beri çok sesli uyuyan bir bebek sürekli sallıyorum sabahlara kadar hamağında sallamasam gözlerini açıyor uyanıyor 😩 Gözleri kapalı ama sürekli yutkunma sesleri ağlama sesleri mızırdanma, geniz temizleme, kafasını sürekli sağa sola çevirme, kundaktan çıkmaya çalışma, ıh tıs sesleri….bunun gibi bir sürü şey. bacaklar zaten kıpır kıpır tekmeler atıp duruyor uyurken… şöyle sessiz derin uykuda olduğu zamanlar ne zaman gelecek? geçecek mi bu günler help me😔😔yoksa uyku problemi mi oluyor bu yaşadığımız😧