Doğalgazım yok yağlı radyatörle tek oda ısınıyor geri kalan yerlee buz geçen ay elektrik 580 TL geldi bu ay 700 ü aşar herhalde 🤦🏻♀️ bu paraya bütün bı ev ısınıyor biz tek odaya veriyoruz bu parayı. Yazık bu millete kira öder gibi fatura ödüyoruz sonumuz hayr olsun