Benim sütüm çok azdı ama çok yağlıydı. Çok güzel kilo alıyordu. Sağdığım için biliyorum az çıkardı ama sapsarı olurdu. Bilmiyorum belki ırsidir ama ben sabah akşam imom latte vitamin kullanıyordum. Ayrıca her sabah kahvaltıda helva, tahin pekmez yiyordum. Meyve çeşidi çok yiyemediğim için her gün birkaç tane Trabzon hurması yiyordum. İncir yiyordum sürekli ve gerçekten sağlam besleniyordum geceleri kalkıp sütlü tatlı falan yiyordum. Umarım size de faydalı olur bunlar.