morkalp sütünüz olduğundan nasıl eminsiniz, belki miktar yeterli değildir. Ayrıca hayır yağlanmayacak. Yağlanması için 10 aylık olmasını beklemelisiniz. Anne sütü aylık olarak bebeğin ihtiyacı neyse ona göre üretilir. 6 aydan sonra anneden geçen antikorlar yarılanır çünkü bebek kendi savunma mekanizmasını oluşturmalıdır. 10. Aydan sonra süt yağlanır çünkü bebek daha dazla enerjiye ihtiyaç duyar. 2 yaşından sonra emzirilmez, çünkü herşeyi yiyip içen bebek için anne sütü suya dönüşür.
hormonlarınızı ve vitaminlerinizi bir kontrol ettirin. Onlarda bir eksiklik olabilir.
Doktorunuz ver dediyse tabi ki mama vermelisiniz. Size nasıl tarif etti bilmiyorum ama biz ilk 1,5 ay her emzirme sonrası gündüz kaşıkla gece biberonla verdik. Amaç benden uzaklaşmaması ve anne sütünden kalan eksiği mama ile tamamlaması. Biberon emme ihtiyacını karşıladığı için gereğinden fazla yiyebiliyor bebekler ama kaşık zor yol, doyunca istemiyor. Oğlum bazen 1-2 kaşık bazen hepsini yerdi.
yediklerimiz etkileyeseydi benim oğlan mamayla büyümek zorunda kalırdı. Alerji nedeniyle katı diyet yapıp et tavuk balık kuruyemiş bir çok sebze ve meyve pirinç vs yiyemeyen patates hurma ve hosafla beslenen bir çok anne var benim gibi. Ben 68 kilo ile doğum yaptım 53 kiloya düştüm ama 1,5 aydan sonra oğluma mama vermedik.
bol bol su tükettim, solgarın bira mayasını kullandım ve asla stres yapmadım.