tosbikannesiii Ben 7. Ayda açtım diyeti. Egzama olmadığı için bağırsak tepkisi olsa da vermeye devam ettim. 8 aydan itibaren evde ne yapıyorsam ondan yedirdim. Kızım şu an 25,5 aylık. 2 yaşını geçti ve inanın o dönemleri hatırlamıyorum çok. Eski postlara bakabilirsiniz dilerseniz. Arama kısmından alerjik bebek beslenme veya alerjik ek gıda diye bir aratın. ☺️