Seherronya 2 yaş diye olaya bakma bebeğim hazır olmasıyla ilgili bir durum. Ama sadece bunu baz alarak başlanmaz zorlanabilirsin. Bazı arkadaşlar da hazır olduğunun belirtisi diyor ama yine hazır olmanın belirtileri bile olsa zayıf bir belirti bu. Zaten 2. Çocuğun olacak beklemek daha iyi olabildiğince bekle acele edecek bir durum yok.