Seherronya Benim kızımda 13 aylıktı yaz günü pişik olmuştu biraz açık bıraktım koltuğun altina kaka yapmıştı 🙄 ve bunu ben görmedim üstüne gorumcemler gelmişti ben daha içeri girin demeden dangur dungur oturdular gorumcemin küçük kızı gördü hepsi gülmeye başladı cok utanmıştım 🙈 (kendi evini görseniz yatağın altından çürümüş meyve sebze çıkıyor tuvaleti leş gibi yatak odasının aynasının önünde bir tomar saç v.s v.s) neyse aldım onu ordan kızım da küçüktü ama her şeyi anlıyordu utandı oda 2 gün sonra çiş kaka demeye başladı bu şekilde başladı egitimimiz bizimde 🤷🏻♀️