nazlieylul Yok bence tam aksine kucak isyemelerinin sebebi gaz krizi ,bilmiyorum mutlaka arastirmissinizdir sözde gaz krizinin asıl sebebi bağırsak gelişimi yanisira dışarıdaki dünyaya adapte olmalari esnasında çektikleri zorluk ,bu yüzden gaz krizi olan bebeklere anne karnı güvenini hatırlatması içi kundak yaparlar ,bu yzuden anne karnındaki suyu hatırlasın diye banyo yaptirilir.Dolayisi ile siz kucağınıza aldığınızda kalp ritminiz bebeğin anne karnındaki dünyası ve gerçek dunyasi arasındaki bağlantıyı sağlayan şey o yüzden kucak isteyip rahatliyorlar şimdi diyeceksiniz ki neden başkasında da kucakta susuyorlar daha anneyi tanımadıkları için kucak sadece onlara güven veriyor şu an anneyi secimleyecek algıları daha tam gelişmemiş,bu yüzden de 4.ay civarı ne zaman anneyi tanıdılar genellikle gaz krizi de bitiyor cunku asıl o zaman işte dışarıdaki dünyaya adapte olup anneden ayrı olduklarıni biliyorlar