nazlieylul Ah ah tahmin ediyorum çok zor Allah’tan benimkiler uykuyu seviyor gece uykularimiz 3 ayından sonra düzene girdi akşam saat 20.00 dedi mi uyurlar uyymazlarsa da zaten eziyet ederler mutlaka uyumak isterler ,gündüz de saatleri belli uykunun hala 5 uyku yapıyorlar , evet ben kendim baktım en başından beri çok zordu inanılmaz çöktüm diyebilirim ki benim ilk bebeklerim ve açıkçası hazirlikli da değildik sürpriz oldu derken yardım edecek kimsem yoktu el mahkum olunca mecbur baktım şimdi esim de uzaktan çalışmaya geçti 20 gündür o var yanımda ama inanılmaz zor benimkiler erkek ikisi de siz ogretmensiniz galiba ne güzel öğlene kadar çalışmanız var