Ya bizim de Şubatın başında kesilecek dil bağımız kızım 15 aylık 6 aylıklen keselim dediler sonra pandemi girdi kaldı öyle kızım hala emiyor büyük olduğumu için bizi uyuşturacaklar galiba ilk doğduğu günden beri dil bağı belliydi konuşması gayet güzel konuşuyor şu anlık çoğu kelimeleri söylüyor ama ek gıdada çok zorlandık dil bağına bağladım ben