Bebeği dil bağı operasyonu olup sonrasında bundan ötürü meme reddi yaşayan var mı acaba? O derece bi acı olur mu emerken yada aksine daha da rahatlar mı yavrucak. Bir kaç gün sonra randevumuz var ve ben meme reddi yaşarız diye bir yandan çok endişeleniyorum 🥺