Happpymom Ya bir şey demeyeyim diyorum da, hemen “linçliyosunuz burda bişey soramıyoruz”a getireceksiniz olayı yine ama susamicam bu sefer. Arkadaşım manyak mısınız yoksa deli misiniz minicik bebeğe karabiber koklatmak ne? Ben bile kokladığımda genzime kadar yanıyorum ta boğazımda hissediyorum karabiberin kokusunu. Yani allah aşkına bebeğinizin bir problemiyle evde başa çıkamıyorsanız ülkede zilyon tane çocuk doktoru var ya. Gidemiyorsan bile ararsın mesaj atarsın sorarsın. Bu kadarı artık fazla yani. Şuursuzluk diyeceğim hakaret etmek istemiyorum