Happpymom Kızlar bebeğimin burnu tıkanmıstı iki aylık izotonik suyla falan temizledm çektim bile ama hala rahatlayamadıı ememiyrdı bende karabiber koklattm sonra çok hapsırdı ilk 4 kez sonra 6 7 kez korktm çok bisi olur mu
Aysgllylcn Happpymom koskoca izotonik su açmadı burnu karabiber açtımı yani desene doktorlar boşa tıp okumuş umarım bişey olmaz
Happpymom Kayracnm buharı nasıl yapıyorsnz petegin üzerinde su var ama yetmiyor ketılı getrdm smdi içeri telefondan nemi kontrol ediyorum dogrulugndan emin değilim ama 36 dı 40 oldu
Happpymom Aysgllylcn odamız çok küçük süreklide tıkanıyor çok acıkmıştı ememiyordu bile bu sefer bende pişman oldm hapsurıursa rahatlar DİE düşündüm hapsurdı emdi sonra ben mutfaktayknde hapsrms baya korktm sonra 😒
Htckync Ya ona büyükler bile dayanamiyo yapmayın lütfen bi daha.burnunun ucuna tereyağı sürün azcik çok güzel açıyo aklınızda olsun.
Happpymom Htckync süt ürünlerine alerjisi var bisi olmazmı smdi ketılı getirdm içeri biraz kaynatıcam bakalım inşallah işe yarar
Aysgllylcn Happpymom bir kere yapmışsın birdaha yapma biz büyükler dayanamıyoruz el kadar bebe napsın sen düzenli burnunu çek gün içinde sırayla odaları havalandır eğer geçmezse doktora götürün
Happpymom Aysgllylcn yapmam bi daha ama dedklernizi sürekli yapıyorum ama işe yaramıyor götrdm doktora ciğerleri dinleyip gönderiyor bende bronşları dolcak DİE korkuyorum cnki çok tıkanıyor
Aysgllylcn Happpymom sanırım evin nem oranı düşük ilk eczaneden derece alın 50 55 arası olması gerekiyo nemin peteklerin üstüne su dolu bardak veya ıslak bez koyun evi bol bol havalandırın bebek uyurken düzelir inşallah
Kayracnm Happpymom canım bir buhar makinası edinebilirsin ve izotonik suyu onunla verebilirsin ben öyle yapıyorum açıyor rahatlıyor
Aysgllylcn Happpymom alerjik durumu vardır belki benim kızımda öyle olurdu mevsimsel alerjisi olduğunu öğrendik ve zaman zaman tıkanır 13 aylık hala olur bazı aylarda onun için ayrı spreyimiz var onu kullanıyoruz başka doktora götür canım
zeynepzeze İlginç bir yöntem. Burnu yanmıştır çocuğun. Bu şekilde açılır mı sizce? Yattığınız odayı havalandırın biraz.
Happpymom zeynepzeze izotonik sudan sonra yumuşar hapsrırsa çıkar DİE düsündm havalandırıyorum denedim herseyi 😒
Happpymom Aysgllylcn bununda süt ürünleürne falan var sıra aldm pazartesiye ondan olabilir mi acaba alerji testi için ama odayla alakalı olabilir bizim bile uyanınca bogazlarmız acıyor
Happpymom Aysgllylcn alıcam inşallah termometre haftaya ama dediklerinizle yükselmiyor nem yapıyorum bunları
Aysgllylcn Happpymom ozaman canım süt ürünleri tüketmiceksin ama sen en iyisi doktora götür başka çözümü vardır