Dolunay4
Az yemiyorsun canım inan bana. Bir annemiz post açmıştı burda geçen gün, kilo almanın en rahat yolunu buldum gibi bir şeydi başlığı. O postu bulup okuyun artık yazmakla uğraşamayacağım. Kalori ihtiyacımız var canım günlük, o kaloriden az alırsan kilo verirsin çok alırsan kilo alırsın.. Birkaç gün boyunca yediğin her şeyi yazıp kalorilerini hesapla. Hiç de az yemedeğini göreceksin. Dediğim gibi o postu oku derim. Yine de az kalori alıyorum diyorsan mutlaka doktora git tiroit vs sorunun olabilir. Aksi halde yeterli kalori alırsan kilo verememen doğaya aykırı, fiziğe aykırı..