Halime_Ciner01 benim bebeğimde bugün aşılarını oldu.. 37 dereceler bi bebek için normal dedi hemşiresi.. ama baktın üste çıkmaya başladı yarım saat aralıklarla ölç her ölçtüğünde yükselme eğilimi izliyorsa önce üstündekileri azalt hala yükseliyorsa yarım çay kaşığı calpol verebilirsin dedi.. ama mümkün olduğunca vermemeye çalış çünkü aşılar bağışıklık kazanması için yapılır ama ateş düşürücü verildiğinde bağışıklık düşer dedi.. sürekli ölçüyorum bi 37.6 geldi sonra 37.2 sonra 36.6 huzursuzluk elbette var ama geceleri zaten genelde böyle oluyordu benim bebeğim.. hepimizin bebeğine şifa olsun acıları hemen geçsin inşallah 🙏🏻🙏🏻