Yasemin34 Mom4775 yaş büyüdükçe huy karakter değişiyor bu ara çok sinirli herseye kızıp alınıyor bağırıyor bazen çok durgun belli olmuyor ama büyüdükçe yaş sendromu oluyor
Nebicimanne Mom4775 kızım yarın iki yaşını dolduracak sabahları hava güzelse parka goturuyorum geçen hafta da gittik dönerken öyle hı agladi ki sokaktan geçen kadın çocuk kaçırıyorlar diye bağırdı . Hayır hayır ben annesiyim diye ikna etmeye çalıştım kadını 🙄
Caglaa Mom4775 yaa öylemi keske bizimkilerde bal gbi olsa. Bilmem yani bikactane gördüğüm var 2 yaştan daha beter dedigin gbi her cocuk farkli galiba.
Nebicimanne Mom4775 vallaha o kadar çok bagirip ağlıyor ki özellikle eve girerken ve altını alırken 😂
bitterikolata elmalikurabiye ay gerçekten kolikten bile beter yani herşeye tersleniyor çocuk inanılmaz 😂