Adarzal bize de 235 TL geldi bu ay, mutfak salon yatak odası yanıyor sürekli 40 derecede, hava gündüz sıcak olursa evde sıcak oluyor 36-37 yapıyorum. Önceki ayda 203 gelmişti. 250 TL yi geçik fatura ödediğimi hatırlamam ben çocuk olduğundan beri hele annemlere 2 gün önce geldi fatura bi baktım 135 o kadar da yakıyorlar sıcak olmasına rağmen şaştım kaldım az gelmesine