Merhaba güzel anneler bu ay doğal gaz faturamız 410 lira geldi😱 binada rekor bizde😁 oğlumun banyosu için çok yükselttim.. bu konuda çok pimpirikliyim üşür mü diye😩bu ay 45 de kullanacağım.. neyse asıl konuya gelelim sizler kaç derece yapıyorsunuz evinizin sıcaklığı iyi mi bebişlere kaç kat giyindiriyorsunuz 🤔🤗