Canım bende 2 ay 20 günlük bebeğim 90 cc 3 ölçek veriyorum bazen 1 saat geçince çok nadir elini emmeye yada aşırı huysuzlanmaya başlıyor uyutmaya çalışıyorum uyumuyor anlıyorum ki yetersiz geldi 60 cc veriyorum tekrar genelde 2 yada 3 saatte bir veriyorum.Uyku durumuna ve aşırı harektli olup olmamasına bağlı olarak değişiyor hip kullandım , bebelacgold kullandım sorun yaşadım en son 3 haftaya yakındır aptamil 1 numara kullanıyorum sanki daha fazla kilo aldı gibi geldi 18 inde aşı için gidince tam anlamıyla öğreneceğim hipde çok kusmuştu bebelacgoldda çok gazlandı aptamilde gazı bazen sıkıştırıyor kusmasıda çok az diğeri ağız dolusuydu sevdi yani aptamili 👍Ben mama içimi bebeğin hareketine göre değişiyor die düşünüyorum kızım aşırı hareket ettiğinde yuvarlanıp filan uğraşınca daha çabuk acıkıyor birde ben günde en az 10 bez belki daha fazla değişiyorum 🙈