busrakilic1 _portakalannesi_ bende Doğumdan sonra 3-4 kez gittim ama hiç ilgilenmedi ve biraz yüzü düşüktü soğuktu hep
_portakalannesi_ busrakilic1 ben ne zaman gitsem hep bebeğimi seviyor onu sakinleştiriyor çok memnunum 1 yaşında kızım ve doğduğundan beri Rıza beye gideriz çevremdeki bir çok kişide ona gidiyor size neden öyle yaptı bilmiyorum gerçekten .
_portakalannesi_ busrakilic1 özel metro Hastanesi’nde imaddettin bey var oda ilgili bir doktor diyorlar ama o hastaneden doğum yaptığım için 1 kere gittim hiç ilgilenmedi insanlar değişebiliyor yani sağlık olsun .