Esilamm01 busrakilic1 canım yıl başından önce 85 liraydı muayene ücreti bende algomed almina hanıma gidiyorum 8 aydır
Esilamm01 assd15 algomed hastanesi elif almila hanım orada dogum yaptım dogdugundan beri ona gidiyoruz çokda memnunuz ilgisi falan çok iyi bize göre
Badiss _portakalannesi_ evet daha bugün kontrole gittik ☺️ Sizin bebeğiniz kaç aylık Yada kaç yaşında ?
busrakilic1 _portakalannesi_ bende Doğumdan sonra 3-4 kez gittim ama hiç ilgilenmedi ve biraz yüzü düşüktü soğuktu hep