Maviyesil121212 Memeden kesmeye önce gündüz emmesini bırakmakla başladım beni çok zorlamadı oyunla başka şeylerle oyaladım dikkatini başka yere cektim. Tiksindirerek bırakmak hiç istemedim son çare dedim gerek de kalmadı çok şükür. 1 haftadır sadece uyurken emdi ve alıştı da gel gelelim bugün zincirlerimi kırdım ve hadi bismillah dedim başladım. Öncesinde anlattım annecim sen artık çok büyüdün ve memedeki bütün süt bitti artık ikimiz sarılarak uyucaz dedim ara ara yaptım bu konuşmayı ama hiç tepki vermedi tamam mi diyorum ses yok (normalde konuşur) saat 21:00da girdik yatağa anladı durumu başladı ağlamaya ama ne ağlamak o bile duruma ara ara şaşırdı. Babasından su istedim boğazı acımasın diye ara ara su verdim. Memeyi açmaya çalıştı 1-2 kez baktı kararlıyım kafasını vurmaya kalktı yatağa ben gene tepki vermedim bu sürede devamlı ağlıyo tabi benim de çaktırmadan Gözyasım pıt :( en son elini vurdu yatağına sonra elini uzattı bana öptürmek icin ben elini öperken uyudu kaldı miniğim 21:30da. Saatler sürer dedim ama bu kadar sürdü çok şükür ilk adımımızı atmış olduk sonrası daha rahat olur insallah
Hunilianne Maviyesil121212 en korktuğum şey bu galiba 😌 inşallah ikiniz için de acısız biter♥️ Beim daha yolum var
jap Maviyesil121212 ay inşallah benimkş de böyle kolay bırakır. Nasıl uyutuyodunuz peki kızım memede uyuyo çünkü
Maviyesil121212 Maviyesil121212 not: 1 saat sonra uyandı,gittim yanına yattım,elini tuttum ve 3 dk içinde kendiliğinden uykuya daldı 🙏🏻
Alimmmm jap Maviyesil121212 Allah yardımcınız olsun benim oğlumda 20,5 aylık artık cok zorlanıyorum sabaha kadar ⅞ kez uyanır emmek icin bende bırakmayı düşünüyorum deneyimizi paylaştıgınız için teşekkürler bende araştırma içindeyim
Maviyesil121212 Hunilianne ben de o kadar stres yaptım ki bütün gün basım ağrıdı. O ağlıyo ben içimden bildiğim sureleri okuyorum hiç bitmeyecek dedim ama bitti uyudu 🙏🏻 Sanırım en önemlisi annenin kararlı olması çünkü onlar her şeyi anlıyorlar
Maviyesil121212 jap memede uyuyordu sallanmayı oldum olası sevmedi sadece meme, inanın o kadar stres yaptım ki bütün gün bas ağrısı cektim, dualar okudum hep, kızım kararlı olduğumu anladı çok da uykusu gelmişti ağlaya ağlaya uyudu :(
Hunilianne Maviyesil121212 meme dışında nasıl uyutacagimi inan bilmiyorum bugün yarın kesmem gerekse oturur ağlarım ben de ama daha 13 aylık inşallah yolumuz var🙂
jap Maviyesil121212 ah kıyamam kuzum😔 siz hazır mısınız peki beni bu konu daha çok endişelendiriyo aslında. Sanki bağımız kopcak gibi geliyo
Maviyesil121212 Hunilianne sizin daha çok yolunuz var şimdiden dert etme :) ama ben de diyordum yandım bittim diye çok şükür ilk günümüz öyle olmadı 🙏🏻 Bunda yaşının da etkisi var anlıyor ne söylediğimi ve artık meme vermeyeceğimi, kabulleniyor ister istemez garibim napsın
Maviyesil121212 Batununanasi 21 aylık, hamile kaldığım icin bırakmak zorundaydım benim irademe kalsa 3 yaşta ancak😂
Maviyesil121212 jap bana kalsaydı 3 yaşına kadar emzirirdim herhalde 🙈 çok hoşuma gidiyordu emzirirken kızıma sarılmak öpmek ama hamile kaldım e doktor da yavaş yavaş Bırakmalısın deyince 3 hafta kendimi bu fikre alıştırdım azalta azalta bugün tamamen vedalaştık
Maviyesil121212 Alimmmm bizimki çok uyanmaz ama emmeyi bırakınca uyanmayı da bıraktıklarını biliyorum yeğenimden. Bu arada rica ederim özellikle anlattım, ben çok fazla post açtım bilgilenmek için ama kimse yardımcı olmamıştı. Yardımım dokunursa ne mutlu :) soracağınız bir sey olursa bilgimce yardımcı olurum
Gulsahy Maviyesil121212 benim bildiğim hamile kalınca süt acı geldiği için bebek emmek istemezmiş. Hatta ben 2 aylıkken annem hamile kalmış ve benim emmemenden anlamış gebe olduğunu. Memeyi bırakmışım direk. 🤭
Alimmmm Maviyesil121212 ay inşaAllah inşaAllah ben gece emmesinide bırakmak için cok kaldım hatta bana gece süt daha faydalı denildi 😒ama artık bünyem dayanamaz hale geldi 20 aydır uykusuzum gündüzde bırakıp uyuyabileceğim kimsem yok postunuzu takipte kalacağım inşaAllah kolayca bıraktırırsınız bebişinizide kendinizide üzmeden
Maviyesil121212 Gulsahy bence bizimki sütün tadından ziyade o emme hissini seviyordu artık. Ben de 3 hafta kadar bekledim kendisi bıraksın diye ama bizimkinde pek etkili olmadı sütün tadının değişmesi, ihale bana kalmış oldu 😂
Maviyesil121212 Alimmmm insallah 🙏🏻 Sıkıntısız bir şekilde siz de atlatırsınız da uykuları düzene girer umarım 🙏🏻 Ben ara ara yazacağım buraya not :) daha uyanmadı mesela şükür 😆