Fulyaalinmina çok normal daha çok küçük. Benimkiler de prematüre. Ben o vakit şey yapıyordum, işaret parmağımı kaldırıyordum, ona bakmalarını bekliyordum, birkaç sn baktıktan sonra biraz kaydırıp yana yine bekliyordum ve bakmalarını bekliyordum, böyle hareket ettirin ama devamlı değil, yani elinizi sürekli sağ sol yapmayın, sağ götürün durun bakmasını bekleyin, biraz baksın sola götürün durun bakmasını bekleyin.. İnsanlar şuan 2 aylık bebek gibi düşünüyorlar ama normal vaktinde doğmuş bebek için de agu falan daha çok çok erken