35 haftalık doğan bir kızım var. Gazlı bir bebek şuan 2 ay 10 günlük. Kızım göz teması kuruyor kart ve oyuncakları takip ediyor. Ama gülümsemiyor agu demiyor. Acaba erken doğduğu için mi. Yada 2. Aydan sonra mi başlar. Çok gazli olduğu içinde sürekli ağlıyor. Birde oyuncakları görünce seviniyor sadece göz teması kuruyor takip ediyor ama bayılmiyor yani