bebeimmm çok üzüldüm Allah’ım sizi cennette kavuştursun. Ben karnımda kaybettim daha minicik 3 aylikken. Bizde çok üzüldük . Hemen olsun diye korunmadik . 10 ay sonra ancak oldu. Herşeyin vakti saati var. Kendinize en azından 6 ay zaman verin. Hakkınızda hayırlısı olsun 🌺