Ben ilk sezeryanınımdan 3 ay sonra korunmayı bıraktım doktor tavsiyesiyle. 8 Ay sonrada hamile kaldım. Yani kızımı doğurduğumsa ilk sezeryan üstünden 15 ay geçmişti. Biraz ağrım dışında bir sıkıntım olmadı elhamdülillah. Burda sezeryan dan 2 ay sonra hamile kalan var. Tabiki zor oluyordur ama sizin durumunuzsa bence katlanılabilir.