BombastikTurta Allahıımm, benimkiler de 5 buçuk aylıklar, 4 ayda anca patladı deyince kocaman bir aboooovv demişim ki sorma 😂 biz dört gözle bekliyoruz öyle ya, en iyisi eşime söyleyeyim de çok ümitlenmesin, bugünlerin çabuk geçeceğine dair garip bir inancı var da 😂
İnşallah ağrısız çıkarır yavrularımız bütün dişlerini, biz zorlanıyoruz ama asıl acıyı onlar çekiyor..
Evlendirince belki rahata ereriz bilemiyorum 😂🤔