Arkadaşlar günlerdir neler çektik uykusuzluk,iştahsızlık,kucakta durmak istemek,sürekli mızmızlık,eline aldığı herşeyi hırsla ağzına basma derken…
Bugün ilk dışımız patlak verdi çok şükür 8 ay 25 gunluguz elime tırtık geliverdi o an ki mutluluğumu anlatamam derin bir oh çektim.. 😎😎
Darısı tüm gözleri yolda diş bekleyen annelerin başına 💃💃