Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 27 günlük sadece mama ile besleniyor internetten okuduğum kadarıyla mama ile beslemen bebekler 5. Ayda ek gıdaya başlıyormuş bide bebeğim çok meraklı sürekli yemek yerken ağzımıza bakıyor kaşık görünce el atıyor çırpınıyor 4 ay için olan kavanoz mamadan ve ara sıra 1 tane cici bebe ezip yediritorum 5. Ayda başlayan var mı