Türkiye yasal temsilcilik olayını talep edip direttiği için böyle bir durum söz konusu oldu.
Şirketler Türkiyenin şartını kabul edip temsilci bulundurarak , bundaki amaç da sosyal medya gibi ortamlarda herhangi bir durumda şirketler kullanıcıların bilgilerini paylaşmıyordu, hiçbir ülke ile paylaşmıyordu.
Türkiye bunu zorunlu hale getirmek için temsilci istedi temsilcilik açmayan şirletlere cezalar kesildi.
O şirketler de tamam istediğin temsilcilik ise gönderiyoruz, artık tüm kullanıcıların bilgilerini paylaşmak için de onay istiyoruz , onaylamayan da uygulamayu kullanamayacak dedi. Olayın özeti bu yani