Bendeki mesajda çarpı bile yoktu, gitmiyordu mesaj 🤦bide uykulu gözlerle neyin güncellemesi diye okey e bastım birden gitti , şimdi mecburen onaylamış olduğumu Sabah internet haberinde okudum,eyvah dedim ama 🤷 bütün okul grubu,iş grupları mecburen bunla yapıyorduk artık ne olacak bilmiyorum, olmadı sileriz başka alternatif olanı kullanırız 🤷☹️😬