elifhesna Bizdede var göbek fıtığı, 5 gün sonra 2 aylık olucaz, göbeği düştüğünden beri var, ağlatınca falan çok büyüyor korkutuyor bizi, ama korkuşacak bi durum değilmiş aslında. En geç 1 yaşına kadar tamamen düzelir dedi doktor. Bu arada dışarıdan hiç bir müdahale yapmayın, kuşak bağlamak, düğme yada para bağlamak, bantla yapıştırmak gibi, asıl onlar tehlikeli olabiliyormuş, bağırsak boğulabilir yada tuvaletini yapmada sıkıntı yaşayabilir dedi doktor. Sizde yapmayın hiçbişey, kendiliğinden geçmesini bekleyin tavsiyem. Geçmiş olsun hepimize 🌷❤️