elifhesna Bebeğim 1 aylık ve göbek fıtığı var kendiliğinden geçer dedi doktor ama sanki büyüyor başına gelip de kendiliğinden geçen var mı 😔
Karenimmm elifhesna biz kasık fıtığından ameliyat olduk. GATA hastanesini bilirsiniz çocuk cerrahi bölüm başkanı Prof. Beyle görüşmüştük bu konuyu. O zaman bize göbek veya bel fıtığı olsa ameliyat yapmaya gerek yok kendiliğinden geçer demişti. İçiniz rahat olsun yani
Ays-nn elifhesna benim oğlumda çok gazlı bir bebekti ıkınmaktan göbek fıtığı olulmuştu . Şimdi 7 aylık geçti çok şükür geçer sizinkide içinizi ferah tutun❤️
elifiii elifhesna yeğenimde var göbek fıtığı, genetik sanırım abimde de varmış. Her sene kontrol ettiriyorlar henüz ameliyat denilmedi (4 yasında). sadece 1-3 yas araliginda sandalye vs kaldirmaya calisiyordu ve kaldiriyordu o zaman karnindaki fitik buyuyor gibi olup agri yapiyordu.
Aise elifhesna benimde oğlumda vardı ama korkma elinle hafif batır hava mi var eğer hava ise kesinlikle geçiyor hiç boşuna stres yapma bende çok üzüldüm günlerce ağladım ama keşke ağlamak yerine dua etseymisim şuan 4aylik fıtığı gitti bitti şükür inşallah siznkide tez zamanda gecer
elifhesna Ays-nn inşallah 😔 günden güne büyüyor sanki ve Benin bebeğim de çok ıkınıyor içim parçalanıyor zaten çok zorlu süreçlerden geçtik artık herşeyden o kadar çok korkuyorum ki 😔
Ays-nn elifhesna haklısınız her bebek farklı oluyor benim oğlum 4 ay ağladı ve ıkındı . Bir ara hiç geçmicek heralde desik hatta . Sonra kayboldu birden gaz sancıları bitince . Sağlıklı olsunlarda geçmez denilen herşey geçiyor çok şükür 🙏
ayssmt elifhesna bizdede gobek fitigi var birde oglumda yumurtaligindad su fitigi var doktor bu fitiklaein dogustan anne kaeninda oldugunu solesi ikinma.aglama degilmis yani alti ay sonrasina kontrol versi kensiliginden geciyormus insallah gecer
Makbuss Aise ay insallah ya benim kizimdda var 45 gunluk ablalarindada oldu gordukce agladikca acaba orasimi aciyor diyorum 😔
Uygar elifhesna Bizde de aynı durum 😣 Her gördüğümde içim gidiyor ama dediğiniz gibi doktor geçmesini bekleyeceğiz dedi. 2 yaşına kadar geçmezse operasyon yapılıyormuş genelde de geçiyormuş ama dilerim çok çabuk geçer, yavrularımız iyileşir 🤲🏻
elifhesna Uygar inşallah tez zamanda geçer ıkınmalar rahatlarlar ıkındıkça içim gidiyor ne yiceğimi ne yapacağımı şaştım
Deniz09 elifhesna geçmiş olsun bizimde vardı ama doktr bize bant yapıştırdı ozaman daha cabuk geçiyor
Ikierkekannesi elifhesna aynı sıkıntı bizdede var 38 günlük oğlum doktor bizede aynısını söyledi burada herkes geçer yazmış ama bende çok üzülüyorum dilerim Gerçek ten müdahaleye gerek olmadan geçer zira geçen gün bant yapistirdim olmadi ince bir tülbentle sardım bu seferde erkek olduğu için genelde yukarı doğru işiyor tülbent sırılsıklam olmuş karnı buz gibi olmuş bezin içinde ondanda vazgeçtim ne yapicam bende bilmiyorum..dilerim uzun sürmeden geçer..😌
Laurenkiz elifhesna merhabaaa, oğlumuz 4 aylık bizde de vardı 2.ay kontrolünde söylemişti doktorumuz, 4.ay kontrolünde geçmiş bile dedi☺️ 1yaşına kadar genelde kendiliğinden kayboluyormuş, geçmiş olsun
Hande6165 Benim de kızımın doğduğundan beri var göbek fıtığı . Doktor geçer hiç sıkıntı yapmayın dedi çok uzun zaman geçmezse ufak bir ameliyatla düzeliyormuş . genelde çoğu bebeğin geçmiş ama ne zaman geçer belli değil . Kızım o kadar ıkınıyordu ki gittikçe büyüdü kocaman oldu 2 ayda . Herkes para koy dedi. En başta Çok saçma gelmişti ama zararı yok diye denemek istedim . sargı bezini yuvarlak yapıp üstüne para koydum bir bezle göbeğini sardım bağladım inanın 15 günü bulmadan göbeği içeri girdi çok şaşırdım. O kadar çıkık olan göbeği şu an normal içeride hem de her gün ıkınmasına rağmen. Hiç bir zararı yok denemenizi tavsiye ederim . Geçmiş olsun
azm Hande6165 nasıl anlıyrsnz fıtık olduğunu göbeği bnm de çıkık ama doktorlar gördü anlarlardı herhalde
Sayra elifhesna benim kızımda da vardı bayada büyüyordu çok endişelenmiştim ama 3. Ayımızda geçti sizinki de geçer inş.🙏
Hande6165 azm Bizim kıyafetin üstünden falan elimle bile belli oluyordu çıkıklığı. Yumuşak bir şey .bastırınca içine giriyor tekrar çıkıyor . Ikındığı zaman da Semsert oluyordu .göbeği düştüğünden beri öyle. hiç içeride görmedim. Ben de normal bir şey sandım ama doktor açıp gördüğü gibi göbek fıtığınız var dedi . Belki sizin öyle değildir doktor kesin anlar özellikle bir sorun isterseniz