gunesim5 öncelikle geçmiş olsun canım. Başta sen sakın olmaya çalış ki bebeğine faydan olsun. Sütun maşallah iyi demekki onun emme refleksi yutma refleksi çok gelismedigi için bebeğine fazla geliyor demekki emzirme den önce azıcık sağ sütünü tazyikli akmasın bir de makas yap elinle göğsüne emzirirken yavaş aksın sakın memeyi bıraktırma çocuğuna yapacağın en büyük kötülük bu olur onun sana ve sütüne ihtiyacı var uyanmıyorsa zorla uyandır emzir memen de zamanla terbiye olacaktır. Sık sık emzir o kusar çıkarır ama alışır ben uyanmıyor diye hastaneye bile görürdüm bizdede çok fazla genzine kaçıyordu zamanla alışacaksiniz önce sen sakın ol bebeginde korkmasın o seni hissediyor sık sık emzir nefesini kontrol et emzirirken konuş dua et hafif müzik aç hakkınızda hayırlısı olsun Hersey güzel olacak dua et sevgiyle sağlıkla büyüt inşallah uzun oldu kusura bakma 🤗🤗❤️