gunesim5 İlk zamanlar acemilik zamanları bir kez ben de öyle emzirirken bogazina kaçmıştı emdiği süt cok korkmustum hungur hungur 1 saat agladigimi bilirim. İnsan ne yapacagini sasiriyor. Sutunuz muhtelen tazyikli geliyordur once bir memenizi onden sağın akışı yavaslayacak oyle emzirirseniz bir problem olmaz, ayrıca geriye dogru yaslanarak emzirmenin de tazyigi azalttigini okumustum. Hem siz hem de onun adapte olması icin biraz zaman gecmesi gerekiyor yasadiginiz her ilk seyde insan cok korkuyor sonra alisiyor merak etmeyin. Emzirmek cok guzel bir sey alisinca goreceksiniz sutunuzde coksa sagdiginiz sutunuzu kasik biberonla icirmeyi deneyebilirsiniz. Uzun sureli biberon kullanimi meme reddine yol acabilir cunku. Gule gule buyutun bebeginizi 😌