Tuba Yummymummy ben 10 aylıkken tutup adım attırmaya başlamıştım çünkü 9 aylıkken kendisi tutunup kalkıyordu ve sıralıyordu. 11 aylıkken yürümüştü. kendisi tutunup kalkıp sıralıyormu? çünkü önce tutunup ayağa kalkabilmeli. her şey sırasıyla😊
Yummymummy Tuba yok henüz yeni yeni destekli duruyor, yatağında tutunarak kalkıyor. Zaten benim derdim niye yürümüyo değildi. Ellerinden tuttuğum zaman adım atmaması, bacaklarını hiç oynatmaması normal mi değil mi öğrenmekti 🥴
Yummymummy bitterikolata yeğenim çok daha küçükken koltuk altından tuttukları zaman ufak ufak adımlıyodu, normal olup olmadığını merak ettim, normalmiş 😁🥴
Belis_ Yummymummy merhaba benim de şu an durumum aynı bebeğiniz yürümeye başladı mı bende evham yapıyorum
Elifsmotherr Belis_ Kaç aylık bebiş benim kizimda koltuk kenarlarında sıralıyordu 10 aylık falandı ama ellerinden tutunca adımlamiyordu. Suan 14 aylık ve 13. ayda yürüdü çok şükür 🙏
Bebek2020_ BalDoruk bende bu durumdan muzdaribim. 11,5 aylık bebeğim. Emeklemedi. Hiçbir yere tutunup kalkmıyor. Ben tutup yürütmeye çalışıyorum çabuk pes edip oturuyor