Yummymummy 8 ay 25 günlük kızım. Destekle duruyor ama adım atmıyor. Bunu yaşayan veya yaşıyor olan var mı? Normal mi bu?
BalDoruk Yummymummy 13 ayligiz daha yeni tutunarak ayaga kalkmaya basladi. Neyin kafasini yasiyorsunuz. Koşmasini mi istiyorsunuz? Hayir sonra yok efendim cocugu durduramiyorum cok hareketli hic durmuyor diye sikayet edersiniz.
Bulutbey Yummymummy o zamanda oğlum emeklemiyordu bile. Siz neden bebeğinizden büyük beklentilere giriyorsunuz.
Yummymummy BalDoruk Annelik kafasını yaşıyorum. Bu nasıl uslüptür! Kızım 8 aylık tek ayak üzerinde sekemiyor demedim, adım atmıyor dedim. Boşuna evham mı yapıyorum diye sordum. Düzgün bir üslubla cevap veremiyorsanız her gördüğünüz gönderiye yorum yapmayın!
Bebek2020_ BalDoruk bende bu durumdan muzdaribim. 11,5 aylık bebeğim. Emeklemedi. Hiçbir yere tutunup kalkmıyor. Ben tutup yürütmeye çalışıyorum çabuk pes edip oturuyor
Yummymummy Tuba daha küçük aylarda bebeklerin tutarak yürütülmeye çalışınca adım attığını görmüştüm veya öyle hatırlıyorum. Sormak istedim, teşekkür ederim 🙂
Yummymummy Bulutbey benimki de henüz emeklemiyor, ama adım atmak daha küçük aylarda da gözlenen bir durum, beklentiye girmiyorum tabiki de. Evhamlı bir insanım, sormak istedim.
Hakaninannesi Yummymummy benim oğlum 9 aylık emekledi.8 aylık çocuğun adım attığını nerden gördünüz? Daha çok erken boşuna evham yapmayın
Anneyeni Yummymummy 8 ay 19 gunluk benim kizimda adim atmiyor emeklemiyorda yuruyecte evde geziyor ama. Daha erken diye endiselenmedim ben acikcasi
EslemEva_23 Yummymummy canım daha çok küçük yani 1 yaş veya 1 buçuk olsa anormal gelir ama bebeğiniz daha küçük kızım 7 ay 5 günlük emeklemiyor destekli oturuyor doktora götürdüm sorun yok dedi doktorumuz
Tuba Yummymummy ben 10 aylıkken tutup adım attırmaya başlamıştım çünkü 9 aylıkken kendisi tutunup kalkıyordu ve sıralıyordu. 11 aylıkken yürümüştü. kendisi tutunup kalkıp sıralıyormu? çünkü önce tutunup ayağa kalkabilmeli. her şey sırasıyla😊
sarel Yummymummy sıralamıyor demek istiyorsunuz dimi benim kızım da 10 aylık yeni yeni emekliyor elimden tutarak adımlıyor ama tek başına koktuk kenarlarında falan sıralamıyor tutunarak normal bence ya daha çok küçükler
Yummymummy sarel Elinden tutunca adımlamasından bahsettim evet, ama erkenmiş sanırım 😅 yeğenim çok daha küçükken koltuk altından tuttukları zaman adımlıyodu 😁
bitterikolata Yummymummy destekle duruyorsa yakında adım atmaya başlar canım endişe etmene gerek yok normal ☺️
Yummymummy bitterikolata yeğenim çok daha küçükken koltuk altından tuttukları zaman ufak ufak adımlıyodu, normal olup olmadığını merak ettim, normalmiş 😁🥴