Dmtsnrr ben 3 gündür irmik kulanıyorum ilk kez ve bebegım kabız bugun yazmıstım belkı hatırlarsınız hastanelık oldun ve irmik yapıyomus hemuz erkenmıs sindirememiş kızım ah ah yavurm nasıl agrılar çekıyo lavam yaptık ama yıne olmadı cozum nöbeteyim bu gece. İnşallah sabaha kadar bi sorun olmaz yarun doktora gıdcez. Dmem o ki vermeyin irmik bence bekleyin