1annecik Kevser-Kor iştahsızlık, gece saat başı uyanma, sürekli kucakta gezme isteği, durduk yere ağlamalar 😫 hayırlısıyla geçer inşallah bu günler 🌸
23082020 Kevser-Kor Allah sabrını bol versin bacım bz dün bitirdik ama hala etkisindeyiz gece uyuyan uyumaz oldu etini bükmüşsün gibi çığlık çığlığa ağlıyor inşallah rahat atlatırsınuz siz
Papatyabeyazi Kevser-Kor geceleri sürekli uyanıyor , uyku halinde ise güzel emiyor gündüzleri memeyi reddediyor kucakta geze geze emziriyorum , sabit durmak istemiyor sürekli ya oyun oynıycaz yada kucakta gezdiricez
BetulllMihra 23082020 ne kadarlıkken bitti acaba bu dönem çok yoruldum bende teselli olurum zamanını bekliyp
Kevser-Kor Kızım zaten son 4 haftadır istekli emmiyor gün içinde uykulaysa gayet normal emiyor mama vermiyorum sadece anne sütü
oglusumbal Kevser-Kor gündüz yarım saate bir uyaniyodu gece nerdeyse saat başı uyanıyor sürekli ağlıyodu çok şükür biz iştahsızlık yaşamadık atağın bitmesine 4 gün kaldı yavaş yavaş kendini topluyor şimdi gece uykusu biraz daha uzadı ama şimdi de diş başlayacak bizim de bende ondan korkuyorum
Papatyabeyazi Kevser-Kor oğlum kolik bebekti koliklikten sonra pek sarsmıyor aslında beni bu durum🤷🏻♀️😊
Altntaskadrye Kızlar bu söyledikleriniz 4. Ayda mı başlıyor biz şuan 3ay21 günlüğüz gece uyuyan kızım yarım saatte bir uyanıyor durup dururken ağlıyor sürekli kucak istiyor atak dönemimi bu geçecek mi 😔😔
Dtbrc Papatyabeyazi benim bebeğimde kolik mahvoluyorum ne zaman bitti yada bittimi?1 ay 6 günlüğüz biz de
Karas Kevser-Kor atak döneminin ortasındayız gece uykuları haram oldu saat başı kalkıp emiyor ağlıyor zor uyuyor geri normalde böyle değildi asla. Gündüz sürekli huysuz ağlıyo kucak istiyo sürekli meme istiyor vs vs çok bunaldım
BetulllMihra 23082020 bizde 4 ay 18 günlüğüz ama değişen bişey yok emen çocuğum emmeyi bile bırak tı mama yiyor oda zar zor yiyor