ArasMom_34 TospikOglusum ozaman bunu yapan doktor bilmiyor calpolde çocuğuma yaramıyor her vermemde kusuyor biz onuda kullanamıyoruz maalesef
ArasMom_34 Meriwa biz calpol falan kullanamıyoruz fitil kullandım binde bir kabız olur dedi genelde ishal olur ama dedi kabız oldu garibim zaten kabızlıkta ateş yapar 37. Den aşağıya inmiyor
Eternity ArasMom_34 Rota aşısı canlı virüstür, bize karın ağrısı, yeşil ve mukuslu kaka olabilir ilk 2 hafta demişti. Normal yani. Karın ağrısı için şurup vermişti. Onu kullandık.
KoalasMom ArasMom_34 Bizde hiçbir yan etki olmadı canım bilgim yok, doktorumuz yan etkisi olmaz korkmayın demişti bize yine kontrollü davrandık ama bir etkisi olmadı 🌿